REGULAMIN ZAKUPÓW
1.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
2.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie posiadają ważny termin przydatności do spożycia, są wolne od wad fizycznych i prawnych.
3.
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
4.
Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT lub paragony.
5.
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich lub w miejscach określonych przez sklep - transportem własnym sklepu. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Kładziemy bardzo duży nacisk na zminimalizowanie czasu oczekiwania na zamówione produkty.
6.
Czas oczekiwania na zamówiony towar/y jest rozumiany jako: czas realizacji zamówienia przez nasz Dział Obsługi Klienta; oraz czas dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie. Przesyłki są dostarczane zazwyczaj w ciągu 2-5 dni roboczych. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek wynikające z organizacji pracy firm kurierskich.
Uwaga! Firma nie realizuje zamówień w soboty, niedziele i święta podobnie jak nasi dostawcy, którzy w te dni NIE pracują.
W sytuacji, kiedy kurier adresata nie zastanie pozostawi awizo z prośbą o kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu ponownej dostawy. Dokonując zakupów w naszym sklepie prosimy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe wypełnienie danych adresowych. Osobom pracującym zalecamy podawanie adresu DOSTAWY do firmy, w celu zidentyfikowania miejsca dostawy, co przyśpieszy doręczenie przesyłki.
7.
Możliwe są następujące formy płatności:
- Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.
- Przelewem. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.
8.
Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest rejestracja i prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia oraz automatyczne przesłanie go do naszego sklepu. Zamówienia można składać przez całą dobę. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz w święta będą realizowane od rana następnego dnia roboczego.
9.
Firma zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży w momencie zaistnienia takiej potrzeby.
10.
Po dokonaniu zamówienia, kupujący otrzymuje na podanego przez siebie e-maila informację o przewidywanym czasie realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż wcześniej podany, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu (zaksięgowania środków na naszym koncie bankowym).
11.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z kurierem lub Pocztą Polską protokołu reklamacyjnego.
12.
Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie uznaje się za uzasadnione.
13.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
14.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego , wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.
15.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
16.
Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci firmy OptiFeed mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania do celów marketingowych.
Firma OptiFeed nigdy NIE udostępniała i NIE będzie w przyszłości udostępniać danych osobowych swoich klientów osobom trzecim. Dotyczy to zarówno danych adresowych (takich jak: miasto, ulica itp.) jak i adresów e-mail.
17.
Zwrot zakupionych towarów może odbyć się w terminie 14 dni od daty zakupu. W przypadku zwrotów wysyłkowych, koszty przesyłki pokrywa kupujący.
18.
Dodatkowe informacje, w tym o przysługujących uprawnieniach (prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych) znajdziesz w Polityce ochrony prywatności.
19.
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.